Međunarodna konferencija Brendiranje kulture koja je okupila strane i domaće predavače i paneliste, održala se od 28. veljače do 2. ožujka u Rijeci u organizaciji Rijeka 2020.
Prvi dan programa završen predavanjem Borisa Ljubičića, renomiranog dizajnera i autora mnogih poznatih logotipova, nakon čega se u istom prostoru mogla pogledati izložba 12 logotipova hrvatskih kulturnih institucija i proizvoda među kojima je svoje mjesto pronašao i logotip Ansambla LADO.
.
LOGOTIP OD 1989. GODINE
Zaštitni znak Ansambla LADO predstavlja šest plesačica iz finala koreografije Posavski plesovi proizašlu iz crteža hrvatske slikarice Anke Krizmanić. Crtež "šestorke" dio je ciklusa folklornih motiva i plesova na koji ju je potaknula suradnja sa Zvonimirom Ljevakovićem, dugogodišnjem umjetničkim voditeljem Lada i istaknutim stručnjakom za plesni folklor.
Iako crtež spomenute šestrorke povezuje s Ladom od najranijih godina njegova osnutka, za logotip koji poznajemo danas zaslužan je Ivica Rađa, ing. graf. designa koji ga je u digitalnom obliku izradio 1989. godine.
„Cirkulus, odnosno krug koji tvore plesačice simbol je životne radosti dok je arhaična slavenska riječ lado često korištena kao pripjev u starim obrednim pjesmama sjeverozapadne Hrvatske i sinonim je za riječi "dobar", "drag" i "mio". Crveni kvadrat u podlozi dio je nacionalnog identiteta.“, pojasnio je Rađa logiku koja stoji iza njegove izrade.